Mm

Nu har jag inte skrivit sen i måndags o tänkte då passa på innan jag ska klä på ungarna o gå ut..
Kollegorna här e toppen, får ju faen sitta vid datan på rasten då det inte finns annat o göra..
 Har varit här sen kl 6.. Öppnade med en kille som heter Mattias som jobbar på min avdelning .
EN KILLE ^^ kors i taket.. O han e förbannat söt också hihi..
 Hjälpte till att fixa frukost imorse också till ALLA barnen på dagiset.. Gröt.. Mums ^^
Om ca 5 min ska vi ut o detta härliga väder o leka.. Är så glad i hatten så ni anar inte ..
(jag är ironisk)
Igår var jag med Tussen till Tandläkaren.
Han hade inga hål men mycket tandsten så på torsdag kl 8.30 ska vi vara där igen .. Grooovy ..
Tussen tjatade till sig att vara med T igår också så vi var med honom från halv 5 till drygt 8 ..
Ungen hade fått en knäpp igår för han var EXTREM ..
Idag så ska jag nog åka med T till Ikea .. Tussen ville följa med men vill åka ensam med honom ju.
Vi får helt enkelt vänta o se hur det blir.. T har samtal idag efter jobbet ..
Men eftersom han ändå slutar tidigare än mig så gör det absolut ingenting.
Kommer nog hinna hem o hänga tvätt innan Tussen kommer hem o T är klar med samtalet..
Ska ev, förhoppningsvis träffa Frugan idag o fika. Skulle vara UNDERBART..
SÅ hon kommer nog på fika efter hennes besök hos syon..
Hoppas Hoppas att hon kanske kan komma tidigare!
För jag vet inte om vi hinner annars om vi ska till Ikea också .. Suck ..
Shit, måste sluta ..

Ha en bra snöig dag people !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0