kort o gott*

hallå .. IGEN hahaha
kunde bara inte låta bli att skriva ett snabbt inlägg om morgondagens planer som
får mig att längta som in i BOMBEN mycket :$

Imorgon kommer ju Angelica hem o då är jag barnledig heeela långa helgen (;

Så då ska jag sova hemma hos T :$
hihi, är så glaaaaad för att jag har saknat hans sovsällskap som satan i gatan!

Sen på lördagen efter vi vaknat o myst lite sisådära så ska vi åka o titta
på tv apparater :D Ny platt tv here we come (:
Jag har bestämt att vi ska ha en GRÅ för att det matchar hans surround system :P
Fast o andra sidan kanske svart skulle matcha hans hyllor..
Måste nog kanske tänka en gång till på den saken .. hm..

Iaf .. Efter vi har tittat o drömt lite om den nya tv så ska vi tillbaka hem till
honom o mysa lite till för att sen ska han åka bort tills på söndagen :$
Faen säger jag men det gör inte så himla jätte jätte mycket ..
Lite avis är jag men .. Så kan det vara ..

Har nyss ätit med Tussen, PIZZA blev det .. MUMS
o ikväll ska vi ha mys tv kväll.. Vi ska se på du är vad du äter
o sen så ska han få stanna uppe lite sent o titta på efterlyst har jag lovat :$
Dumma mig som låter han vara uppe efter 21 :$

Vi hörs o störs för nu ska flickan ut o röka, dricka sitt kaffe och
hjälpa lillen med läxan (: Madde duktig, det är jag det :$

PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0