jorå

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Älskar att höra din röst :$

Vad gillar folk bäst hos dig?
Jag fantiserar om dig :$


Vilken raggningsreplik faller du för?
Jag saknar dig med massa mest (: Vill kramas och smekas med dig (:
massa massa mycket mera mest (:


Vad var det första du sa imorse?
Me tycka om flicka, vill pussa krama massa mest jue :$:$:$

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Vill sova med dig ju. Får inte nog av lilla charmtrollet jue :$

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Men du är speciell för mig för att du har gjort ett så gott intryck
hos mig. Jag hade aldrig kunnat fantisera om att du är en så
underbar människa som du är :$

Vad säger du under förspel?
haha, va söt du är! puss på nosen


Och efteråt?
oki, men jag kan skjutsa hem dig då?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
:$ men sluta nu, du tror bara att det är så ): jag mår bra med dig
ska du veta. Jag trivs som fisken i vattnet med dig :$

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
hihi, puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss
puss puss puss puss puss puss puss puss puss
puss puss puss puss puss puss puss puss puss
puss puss puss puss puss puss puss puss puss


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0