Helt underbar dag!


Kommer utifrån balkongen, sitter o lapar mig i solen till min favorit musik (:
Pratar i tel med T också :$

Fick höra att hans bästa vän som brukar ha jätte svårt för hans tjejkompisar
tycker bra om mig redan (:
Vi har bara träffats 2 gånger snabbt o redan har jag gjort ett bra intryck :D
Fy faen vad jag kan vara charmig dååå (:

Fick nyss ett samtal, har fixat ett nytt jobb fast på Glömsta Förskola
på avdelningen Myran ..
Ville ju ha det här men det funkar ju det med vetja (:
Är så jääävla glad !

Igår hade jag o Tussen krig..
Han skulle skvallra på mig till T om att jag råkat försäga mig svaren när
vi räknade matte o det hela slutade med en katt o råtta lek igenom
hela lägenheten ett par varv tills jag slängde mig på sängen ..
Han sprang då o hämtade ISBITAR o stoppade i mina strumpor..
Och det här var efter att han låst ut mig på balkongen i 40 min ^^
Gissa om jag var glad ..

Han lade sig sedan o mös i soffan under täcket o tittade på
Efterlyst med mig o proppade i sig kakor, muffins o brownies..
En lycklig liten kille var det som gick o lade sig och somnade nästan
direkt.. haha..

Vid halv 1 gick jag ut o mötte T o hans bästis o jag höll på att skratta ihjäl mig
för att dom höll på som in i helskotta .. HAHA
Två SKITROLIGA killa på en o samma gång.. Shit vad jag skrattade..

Däckade vid halv 3 o vaknade 5 för att sen inte kunna somna om ..
WEI ..

Tussen är påväg hem nu ...
O Angelica borde vara påväg till Flygplatsen nu också..
Snaaaart är jag barnledig o ska hem till Visättra o fixa mig innan jag åker till T (:

Faen vilken bra dag det är idag (:(:(:(:

HA EN UNDERBART FIN DAG PEOPLE!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0