hallojsan (:


Idag är det en varm o skön söndag ..
Helgen har gått sju helvetes fort och veckan likaså..
I veckan vet ni ju vad jag hittat på men ska berätta lite om vad som
egentligen hände i fredags...

Åkte ju med sötnosen på jobbet .. P följde med och faen vad jag skrattade
som vanligt.. Dom älskar att få mig att skratta.. vet inte riktigt varför
men dom praktiskt taget tävlade om vem som kunde få mig att skratta
mest .. Suck .. Dom två är bara fööör härliga ..
Det märks iaf att P tycker om mig .. Fick 3 st kramar innan vi skiljdes åt
och en spark på stjärten också.. HAHA.. Han ska nog få tillbaka..

Lördagen gick också förbi extremt fort med tanke på att vi sov
bort typ såhära halva dagen.. HAHA..
Men men .. Sen åkte jag ju hem en sväng för att han sedan skulle hämta upp
mig.. Efter 10min skickade han sms och sa att han saknade mig .. HAHA

Vi däckade i sängen med kläderna på och vaknade till vid 6 för att klä
av oss och krypa ner under täcket ..

Idag händer det inte så värst mycket .. Sitter här med Tussen och väntar på att
min älskling ska komma tillbaka för att vi ska åka o fixa med hans
bil hos P .. så snart tycker jag att han ska KOMMA ..

Han är med angelica i huddinge just nu .. Helt luffig .. HAHA
Han skulle passa på o köpa nya GTA spelet :D
Så jag ska sitta o spela som en toker hemma hos honom sen :D hehe

Nej nu ska jag ta något att äta innan magen skriker :P


Hörs o Störs
HAKUNA MATATA



PS, såg en URSNYGG MUSTANG igår (: Lät sååååå himla härligt!
Ungefär som denna men den var utan viper ränderna .. (: DS
image13

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0