Hallå så


Här e jag (:
Pigg o glader (:
Eller pigg kanske jag inte är men haha glad är jag absolut!

Idag så kom min cutie T förbi (: WEEEI
han skulle hjälpa mig att torka av glasborden men det vart inte så jue ..
Vi bara pussades en massa o kjamades :$

Känner mig som en liten skolflicka för att han skickade
för drygt en timma sen ett ljudklipp där han sa att han tyckte om mig :$
Låg i sängen o total fnittrade för mig själv hihi, mesigt jag vet :P

Han var iaf här idag o då vart lilla Madeleine JÄTTE GLAD!!
Så fick hon super nyheter idag :D
Så mitt humör från imorse försvann :P Vart toppen glad
och helt hyper efter det (:

Men iaf..
Imorgon bär det av till det nya jobbet som jag ska söka (:
O sen till frissan o färga o klippa håret lite sisådära (:

Sen så ska man väl inte göra så himla värst mycket ..
Ska försöööööka att lura hit T igen :$

Nu så väntar jag på att Tussen ska bli klar i badet, vi ska göra läxor snabbt
o sen är det dyka i sängen som gäller ..
Själv ska man ligga vaken till drygt 2 med abstinens besvär..
T s mobil har inget batteri så kommer inte få ett enda sms först han slutar jue :(
Men jag SKA vara vaken tills dess om jag så ska sätta på väckarklockan på 1..
Är nämligen skit pömsig (:

Go nattens people !
Dröm sött (:


Ps, hans smeknamn på mig e sweetnows :$

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0