fy bubblans!


Här sitter man, helt yr vaken, illamående och trötter ..
Mår illa av någon konstig anledning och värken har precis gått över (:

Igår städade jag .. ÄNNU MER ^^
Har fått städnoja, men det får jag ju oftast när jag är någon annanstans
än hemma.. Blir galen på bara ett korn som ligger på golvet när jag vet att
det är HELT ny dammsuget .. Fy fasiken ..

Vid tolv kom mitt hjärta Frugan och fikade med mig (:
Var jätte mysigt o bara sitta o koppla av i solen på balkongen o
snacka en massa skit och bara vara ..

Strax efter ett kom Patrik o sen fick vi vänta i drygt 45 min på T ..
Han var helt seg igår men jag förstår honom..
Han hade sovit dåligt och har fått problem att vakna till på mornarna så ..

Men när han äntligen kom blev jag glad (:
Hade saknat honom mycket och trots att Frugan o Patrik var med
retades vi (jag) som vanligt och pussades (:

Njuter av varje puss jag får av honom så det gör mig bara glad..
Sen att jag antastade honom med en gurka behöver inte nämnas HAHA

Vi drog hem till Paret (becca o patrik) för att T skulle hjälpa dom
med att koppla in kabeln mellan tv o datan.. 2 timmar senare kom han på att
deras bakstycke på datan inte ens matchade .. HAHA

Sen drog jag o T iväg o köpte Pizzor till mig, han o Tussen (:
Blev extremt sen igår hem så det var lite stökigt med alla samtal från A ..
Men det löste sig och det var kul att T stannade kvar på mat o lite mys i soffan.
Ville inte säga hej då igår.. ville att han skulle stanna kvar jue..
Så det tog kanske en halvtimma innan han vl åkte hem efter att vi
gått ut till bilen .. HAHA.. Men till slut var han tvungen :(
Fast han lovade att messa så fort han kom innanför dörren..
Jag var lite orolig igår.. Eftersom han var så trött och att det händer
så himla mycket olyckor pga det i trafiken .. Men det gick bra (:

Han fick visserligen KÄMPA sig till för att få betala pizzorna för jag ville betala
SJÄLV .. men då körde han till en pizzeria där dom varken tog kort eller hade
en bankomat i närheten .. Och dumma jag hade inga kontanter ..
Det var ju jätte gulligt gjort av honom men ändå..
Han har fortfarande 2 matlådor här att hämta ^^

Ska påminna honom idag ..
vaknade till ett sms där det stod  : saknar dig till tusen

Sötare pojke kan man bara inte hitta ..
Han frågade också vart jag varit hela hans liv :$

Men iaf ..
Idag så mår jag PISS som sagt ..
Så ringde o sjukanmälde mig ..
Tror ändå jag ska byta jobb så ..
För mycket skitsnack o jag hamnar i mitten.. Obekvämt ? JA

Nu ska jag hälla i mig mitt morgonkaffe för att vakna till liv (hoppas jag)
Och sen börja vika tvätt, bädda, plocka in och ur diskmaskinen,
duscha o sen göra mig klar att åka o handla lite saker hem hit.

Hare göttans!


Tack o Hej
Leverpastej !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0