A list *

FÖRHÅLLANDE 
1. Är du singel nu? nja, det beror på hur man ser det .. Men typ ja :P
2. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? kanske det kanske..
3. När hade du sex senast? 2 veckor sen
4. Haft sex på fyllan? HA, klart man har det
5. Sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Mm <3
6. Varit otrogen? har hänt .. yes..

KOMPISAR 
1. Har du nån bästa vän?  min Fruga är bättre än alla era "bästisar"!
2. Är du ofta med dina vänner? jorå, mindre nu men jaa
3. Vad brukar ni hitta på? Skvallra, diskutera, mysa, koppla av. Ect.
4. Bästa minnet med en vän? finns så många att välja mellan :S
5. Kan du vara dig själv med dina kompisar? med vissa
6. Har du hatat din bästa vän? njaaaeee
7. Har du alltid kul med dina vänner? nej .. HAHA .. men med Frugan JA

SISTA SOM 
1. Som du fick en puss av? T
2. Sov med dig i samma säng (förutom du själv)? Tussen
3. Du delade ett riktigt skratt med? Douglas
4. Du gick på bio med? kommer inte ihåg faen.. Pirate Bay gäller för mig :P
5. Du höll i handen? T
6. Du gick på stan med? cant remember
7. Delade en pizza med dig? Tussen
8. Du ringde? T
9. Skickade ett sms till dig? T
10. Du kramade? T

ÖVRIGT 
1. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? en blick eller två av nyfikenhet (:
2. Längtar du till sommaren? lite granna kanske ..
3. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Fyfaen va snygg jag är
4. Hur svarar du i telefon?
 beror på vem som ringer :P
5. Vill du ha barn? klart jag vill, men det är inte direkt mina planer än
6. Har du gjort något olagligt? HAHA. Mjo (: hahaha
7. Bäddar du ofta sängen? Klart som faen ! Varje morgon både min o Tussens
8. Gillar du att sjunga? nej .. Men när jag är själv, till en bra låt..
9. Har du egen dator? japp, men den är ur funktion :S
10. Hur mår du idag? morgon trött o seg. Övrigt Okej
11. Vilken klass går du i? är i en klass för sig :P
12. De värsta du vet? oj då .. HAHA.. bullshit
13. Vad vill du jobba med sen? Större barn eller ungdomar

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0