varmvattnet

funkar inte.. IGEN!!
Så jävla less nu.. Imorgon ska jag fasiken ner o klaga!
Det är inte första gången det händer liksom..
Började tappa upp badvatten och när jag klev i när det var hälften var vattnet halv varmt.
Varmare än ljummet men ändå inte tillräckligt..
Så höjde värmen.. Och märkte inom några sekunder att inget satans varmvatten kom ..
JÄVLA SKIT!

MIN RYGG & MIN KROPP BEHÖVER STEK HETT VATTEN!!!!

Hur som helst så vart det en kortis med Haley och en med Bailey.
Hade för ont för att gå längre .. Gör så satan i gatans ont att gå :S
Värker i ljumskarna och så fort jag lyfter på benet för att ta av mig skon tex så svider det till :S

Det som jag trodde kanske var slemproppen kanske inte var det ..
Det var en gulaktig klump som låg i trosan liksom men nu såg jag att det är samma fast som
flytningar i gult.. Bör jag kontakta Förlossningen igen?

Läste på en hemsida att man ska ringa till sin BM omedelbart om man har ändrad färg i flytningen.
Kan vara bakterie eller så .. SUCK ..

Ska nog ringa en extra gång för att kolla..
Känner mig så pinsam som ringer.. Vill ju inte hålla på störa :P

Men hellre en extra gång än en gång för lite eller?
Ska ju ändå till BM imorgon ..
Äsch, jag ringer nu och checkar och om det är så får jag väl åka in på en gyn undersökning..
Hatar sånna :S

Ska ner nu till Bror och fika men vi hörs senare.
Ska bara bestämma mig för om jag ska ringa eller inte :P

Kram kram

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0