just nu


känner jag mig yr och lite konstig i kroppen.
Men håller på tappa upp ett varmt bad så det kanske hjälper..

Har jag någonsin sagt hur mycket jag hatar graviditets tarmar..
Under hela graviditeten har jag varit förstoppad..
Men nu mot slutet har jag varit lös istället.. Men den senaste veckan har det varit blandat..
Ena stunden måste jag springa in och andra gången så är jag hård och ingenting
vill komma ut.. Suck.. Är glad att det snart är över..

Just nu är jag inne i en period då jag inte orkar bry mig om när eller hur barnet kommer..
Bebben är redo att komma ut när bebben är redo.
Lär ju märka när det är dags så no rush..

Men matchen på lördag ska jag fasiken se!!!

Just nu sitter jag och småpratar med syster yster a la greek på msn och
drömmer mig bort på Jotex julsidor.. Längtar till julstök och mys :)

Ska som sagt in i badet strax, gå ner till mamma och gå en promis med Haley
och sen plocka lite smått hemma.
Thats my plan for the day..

Bailey är lite otålig också, rastlös. Så tar nog en kort promis med honom så han får
röra på sig lite så han slipper springa ivägen som han annars älskar att göra när
man pysslar hemma. Så nyfiken våran lilla fis ;)

Har inte så mycket att skriva om just nu men vi hörs väl säkert i ett inlägg till
lite senare :)

Kram på er!

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0