God eftermiddag?

Sitter hemma hos mor min, dock är hon inte hemma men min lilla syster yster är här & Jeanette.
Väntar på att Lillan ska vakna då mina tuttar e så hårda att jag tror dom kommer sprängas snart :S

Vi har diskuterat lite runt det här med namn..
Och vi börjar luta mer åt

Linnea Melinda Irene Nilsson

Vi har ju varit väldigt osäkra på Linnea just för att när hon kom visste vi inte riktigt om det
passade eller inte..
Men ju mer vi är med henne och tänker på det desstu mer passar det.
Det är ett jätte fint namn som vi båda trivs med så vem vet, kanske blir Linnea trots allt.

Melinda är från min lilla syster, hon heter det i Mellan namn & Irene är ju som sagt från
Jonnys bortgångna mormor.
Har bestämt att hon ska få ta Älsks namn Nilsson för att jag avskyr mina dubbla efternamn
och ska ju även själv byta så småning om till samma.

Just nu ligger skitungen (som vi kallar henne eftersom hon sket i fostervattnet så är hon ju
en riktig skitunge ironiskt nog haha) i vagnen och har sovit i över en timma.
Låter som att hon håller på vakna WOHO !

Idag har jag ringt till Ulla (BM på MVC) för efterkontroll. Dock var det  telefonsvar.
Ska ringa till BVC och boka tid också vid 1 då dom öppnar igen.

Uppdaterar nog ikväll med förlossningsberättelsen ..

Ha det bra tills vidare.!


Kommentarer
Postat av: Katt

Haha jaså? Hur fan stavar andra Madeleine egentligen? O.o

2009-10-18 @ 15:15:47
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0