Idag

så får vi besök vid 15 tiden av Myran :)
Det var ett jäkla bra tag sen så det ska bli rätt roligt.
Inte för att det är donat och hemmtrevligt hära men det ska det egentligen inte heller bli..
Vi leker som det är, vi ska ju trots allt flytta så vill inte hålla på fixa och dona för att sen plocka
ner allt och göra om det haha.

Flyttar ju till nästa år så ..

Just nu har jag tagit paus och ska dricka lite sprite och ta en cigg innan jag fortsätter.
Älsk var ute en promenad med Bailey & Leah så nu sover hon gott i vagnen ett tag iaf :)

Var ju hos BM idag och det gick bra. Vi pratade mest bara och bokade in en tid
i januari då jag ska få sätta in en koppar spiral på prov.
Eftersom min kropp inte kunnat ta emot extra hormoner innan så är jag tveksam att det
kommer funka så jag förbereder mig på yrsel attacker och illamående..
MEN Ulla sa att efter man fött barn brukar det ändå gå bra så vi ska testa den ..
Funkar inte det blir det hormon spiral..

Älsklingen sitter här bredvid mig och käkar lunch, maten jag gjorde igår blev det över ifrån
så jag värmde upp det till lunch åt honom :)

Dags att ta en cigg och fortsätta.

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0