hej hopp igen



Lillan sover än och jag har hunnit laga mat OCH ätit!!! Lyx liv lever man ;)
Ska snart väcka min sötnos och hålla henne vaken ett tag, sen ska vi ut en vända med
jycken och då kommer hos somna i vagnen ;)

I helgen så firar älsk och jag ett år som förlovade och ett 1/2 år tillsammans :)
Det ska firas med goood mat med tända ljus och bra filmer :)

Vi har beställt 5 stycken (för priset av 1) bland dom var Robert gustavssons nyaste
film & transformers 1 & 2 :)

MYYYYISIG HEEELG :)

På lördag får vi besök av Rebecca & Patrik och sen på kvällen har jag för mig att
vi ska till Jonnys mamma och äta god mat :)

Hade mer att skriva men minns inte vad det var :S

Nej, nu ska jag lämna datorn ifred och passa på att gå på toa :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0