Älskling .


På söndag är det ett år sedan vi förlovade oss, ett och ett halvt sen vi vart tillsammans..
Tillsammans har vi ett liv, en familj.
Bailey är våran lilla gris, våran första bebis vi skaffade tillsammans.
Vi har också en underbart söt dotter. Ett charmtroll som skiner med sin närvaro.
Ett liv vi skapat. Ett liv som kom till pga våran kärlek för varandra.

Du är den jag vill leva mitt liv med.
Personen som får mig att lysa upp när allt känns mörkt.
Den som får mig att gå upp på morgonen och möta dagen med ett leende.

Killen som får mig att älska livet, må bra och vilja leva.
Du är han som får mitt hjärta att slå dubbla slag och min mage att pirra.

Ditt leende får fjärilarna i min mage att bli som tokiga.
Dina ögon gör mig alldeles varm inombords.

Din personlighet var det som fick mig att falla
men det är din kärlek som får mig att stanna.

Du är mitt liv, min själ och mitt hjärta.
Du är en del av mig, min bättre hälft.

Utan dig hade mitt liv sett annorlunda ut.
Det skulle vart ett liv som jag inte velat leva.

Jonny, Jag älskar till tusenfallt mycket och ännu mer än så.
Du är den som gör mig till den jag är idag.

Jag är en fästmö, sambo, älskare, hundägare & Mamma.

Det liv du givit mig är jag dig oerhört tacksam över.
Du har givit mig dagar att se fram emot.
En framtid att längta efter.
En morgondag att drömma om.

Utan dig, finns inte Jag.

Jag älskar dig mitt snuttegos

Dont ever leave my side!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va fin din blogg blev =) Och jätte fin text om Tintin. Ses imorrn, stumpan. puss puss <3

2009-11-14 @ 00:36:41
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: kelly

Grattis :D

2009-11-15 @ 12:59:20

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0