Dagens...


Mående: Helt ok, lite halsbränna men annars så är det helt OK :)  Höll på smälta bort under dagen bara hihi
Låt: Tvn: allsång på skansen såklart hihi :)
Smink: Inget smink idag
Klädsel: Blå halterneck topp & blå trekvarts mjukisar
Händelse: Baileys bestyr när jag försökte torka hans rumpa.. Svår man ska vara liksom^^
Planer: Titta på allsång, göra älsk matlåda & sen ta ett bad innan jag sover :)
Vill ha: Små godis!
Saknad: JUL!!!
Fundering: Bara drygt 3 månader kvar nu .. Kommer jag bli en bra mamma?
Bästa: När Mellody sket i sin mormors knä!
Mat: Fiskpinnar & kokt potatis med en massa majonäs..MMMMMMMMMMMMUMMA!!

_____________________________________________________________________________________________


Hallå hej igen..Sitter som sagt & glor på Allsång på skansen och tar det lugnt.
Har nyss varit nere hos mamma & fikat med familjen och hämtat en skrivare.
Ska kolla klart på allsång, fixa älsks matlåda & sen bada innan jag kryper ner till sängs!
Mycket mer än så händer inte på min sida om jordklotet ...
Tösen sparkar som vanligt mycket och mycket volter görs! Gymnastik tjej javisst ;)

Nej ni, allsång på tv som sagt ..
Vi hörs imorrn !

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Katt

Du kommer bli en underbar mamma, never doubt yourself ^^

2009-06-24 @ 00:45:32
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0