maybe its a good start?


Nu kanske jag äntligen kan ta mig ur denna onda cirkel..
Nu kanske allt kan börja att ändras till det bättre?

Eller?

________________________________________________________________________________________


Igår var lillesyrran här så vi passade på att träna.. Eller, vi skulle tränat men det vart mest bara fjanterier haha
Men idag ska hon hit igen och då jäklars! haha

Annars så ska jag passa på och STORSTÄDA idag..
Idag är typ sista dagen jag har chansen att göra det så måste ta mig i kragen ..

Ska tvätta fönster ect .. Det ska vara skinande rent idag!

I veckan ska jag annars inte göra så mkt..
På onsdag väntar jag samtal från jobbet och på tors ska jag åka och ha hundträff
och sen på lör kommer ev niklas hit så ..

Nej, nu gäller det och ha det städat ...(:
Ska försöka lura hit Izawella och mamma också..
Lella vill ju se tingeling och jag har ju den på datan (A)
Skit rolig film BTW haha..

Anyway.. träning och städning idag står som sagt på listan (:

Ska dricka mitt kaffe nu och hjälpa frugan med en grej

Puss sålänge



Kommentarer
Postat av: Jennie

hej :)

Allt bra?

undrar om den där filmen girl next door, vad handlade den om.

Kram

2009-01-16 @ 12:35:53
URL: http://absolutjennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

nej har itne hittat den den enda jag hittade med de namnet var om en porrstjärna.. :/:/ hahahah

2009-01-17 @ 23:34:33
URL: http://absolutjennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

tack :)

bra du är på att uppdatera ;)

haha

2009-01-18 @ 22:55:08
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0