en tanke..


Slogs nyss av en underbar tanke..

Jag har en fantastisk familj.
Våran lilla familj är underbar!

Det är så himla mysigt och sitta sidan om och se hur mina två pojkar ligger och myser i soffan och bara ÄR..

Blir nästan tårögd..

Älskar min kille, min pojke, min Fästman så in i norden mycket.
När jag ser på honom, Så känner jag mig stolt.
Stolt över att få kalla mig hans.
Vi är ett. Vi är en familj.

Han ser så ståtlig ut på nått sätt.. Naturlig och avslappnad ut..

Den här killen.. Är min värld.
Den här killen ska jag skaffa barn med.
Vi ska skapa en större familj, vi ska flytta till "eget" och starta vårat nya liv tlsm.
Vi ska skapa en framtid tillsammans.
Vi TVÅ.

Den här mannen.
Är den rätta. Min själsfrände.. Min andra halva.

Är så jävla fucking lycklig att jag bara vill spricka..

Bailey och Jonny.
Mina två ögonstenar.
Mina två små sötnosar som jag älskar av hela mitt hjärta.

MIN FAMILJ <3




                                           // alla bilder går att förstora genom ett enda klick *S* //

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0