usch va skönt


idag har varit en avslappnad bra dag :)

Frugan & patrik var nyss här och hämtade 3 filmer, Madagaskar 2(äger), Over her dead body &
The girl next door..

Har sett på 2 bra filmer på senaste tiden Btw.. Som jag glömt berätta om..

OVER HER DEAD BODY      (kärlek/komedi)

Förtvivlad över att hans fästmö Kate dör på deras bröllopsdag konsulterar Henry en psykisk kvinna
vars namn är Ashley, till Kates syster Chloes stora förtret.
Trots att han är skeptisk över hennes synska färdigheter faller de för varandra.
Men Ashley blir snart jagad av Kates spöke som tycker det är hennes skyldighet att göra slut på Henrys och Ashleys romans, om det så är det sista hon gör.


Den rekommenderar jag riktigt starkt! Skit rolig film :)

BOOGEYMAN 3

Är den andra filmen jag sett.. Om ni är som mig och tyckte 1an var okej & 2an sög..
KOLLA PÅ 3an.. Den var riktigt bra faktiskt.. Den bästa utav dom tyckte jag iaf :)
Småläskig(enligt mig men jag är inte lättskrämd) Se den !!!


Just nu sitter jag och glor på ett utav mina favvo program, Unga mödrar :)
Tycker det är kul att titta på och se hur dom klarar av vardagen som unga mödrar liksom :)

Anyway.. ska inte göra så mkt annat nu.. Vänta på att pojken min ska komma hem antar jag :P
Imorgon, beroende på om nilsson får hem sitt bankomat kort eller inte så ska vi
EV åka till frugan & patrik för fika :) MYS :)
Vi ska fira alla hjärtans dag där på lördag!
Eftersom jag hatar att fira det och aldrig har det så ska vi åka dit..
Känns lite meningslöst att sitta hemma och bara glo och låtsats som ingenting..
Så vi ska dit och äta god mat :) Härligt va ? :)

Vill passa på att säga Välkommen hem Jennie, kul att du hade det bra på din resa, och jag håller
med dig, London är FANTASTISKT!

Ha det gött people ! Puss !

Kommentarer
Postat av: Jennie

va gullig du är gumman :)

tack så mycket :) Puss

2009-02-09 @ 21:40:22
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0