kopplar av ..


Gud va mysigt att bara sitta och vara..

Nu sitter jag vid datan igen sur och tvär för att nero inte vill funka :(
Och lugnar ner mig efter besöket..

Mina älskade brors döttrar kom förbi en sväng :) MYYYYS <3
Det är så härligt att ha ungar runt omkring sig..
3 tjejor är det och underbara som tusan :) Fick mig att längta till familje livet :)

Alltid kul med besök, vare sig det är oväntat eller inte :)

Så nu så sitter jag som sagt här, har nyss ätit lite ravioli med bailey och mår illa :P
Jag som brukar älska ravioli.. Smakade inget annat än typ järn :S Inte gott..
Så bailey fick det mesta och det står fortfarande en halv full tallrik på bordet ..
Vad ska jag göra med den liksom?

Anyway.. Bailey ligger bredvid mig och snoozar gött.. :)

Så nu ska jag sitta och vara sur och tvär över nero och försöka hitta på nått att göra :)

PUSS!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0