Bad & good news


Nilsson fick ett samtal strax efter vi kommit hem. Det var från dialect i huddinge som ringde och berättade
att min mobil var klar..
JIPPIE tänkte vi, äntligen!!!!

Men när vi kom hem så visade det sig att den fortfarande inte funkar.. eller ja, ljudet funkar nu
men det går fortfarande inte att använda sig utav mitt sim kort ..
Så vi har skickat efter ett nytt nu..

Inte för att jag tror att det funkar .. men men ..

Det blir en ny telefon snart då .. Så nu ska jag sitta och kika efter nya tel på nätet tänkte jag..

Till dom goda nyheterna..

Vi frågade inne på Huddinge körskola om dom hade en automat bil, OCH DET HADE DOM :)
JIPPIE :) Äntligen..

Nästa vecka ska vi skicka in alla papper och betala allting så ska fröken börja övningsköra ordentligt!
Dvs OM J har kvar sin automat bil .. *hoppas hoppas*

Nej, mobil leta var det ..

Ha en fortsatt bra dag!

KRAMAR!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0