Allt såg toppen ut men ..


bara för att allt ser jätte fint ut och för att Mini växer som h*n ska så får jag inte gå på tillväxt ultrat ..
SUCK!!!
Men är jätte glad att allt ser bra ut! Förra gången låg jag ju precis under kurvan men idag
så låg jag precis på kurvan :) Allt ser jätte fint ut både hos mig och bebben!

Anyway..

Jonny och jag har därför bestämt oss för att kalla bebben för MINI :)
eftersom vi inte har en chans att kolla upp könet en gång till om vi inte betalar (vilket vi inte vill)
så ska vi sluta kalla det hon och kalla bebben för Mini.

Nu har vi iaf nästan allt komplett.
Vi har spjälsäng med tillbehör, skötbord, vagn & imorgon ska vi åka och köpa en bilbarnstol.
Kläder har vi så det räcker i början.
Nu ska det bara handlas blöjor och annat smått.

Imorgon ska ev Patrik & Becca hit så jonny kan fixa stereon och fika en snabbis.
Allt beror på när vi är hemma och så efter vi hämtat bilbarnstolen såklart och hur jag mår.
Dom senaste dagarna har det inte varit så bra nämligen..
Har ätit fel.. Grillat åt jag ju på kalaset och sen åt jag älsks kycklingwook och varken eller kom överrens med
magen så har sprungit på toan och mått dåligt.

Idag mår jag si och så ..
Förhoppningsvis mår jag toppen imorgon så vi kan ta emot lite besök :)

Nej, nu ska jag titta klart på lipstick jungle och sen hoppa in i ett lååååångt varmt bad(fastän jag svettas)..
Är lite öm så ska lugna ner magen lite så man kan krypa ner utan problem..

Senaste dagarna har jag inte fått sova hela nätterna..
Har vaknat minst 2 gånger .. För att kissa och vända på mig :P
Har sovit jätte dåligt så jag hoppas det vänder snart så man får vila ut lite ..

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0