valborg och MVC


Idag var vi på MVC hos ulla igen ..
Allt var bra, mitt blodtryck var också bra.
Hon tog blod... MED EN NÅL... Tittade inte en enda gång på den så det gick bra fastän jag kände
att mitt hjärta skulle hoppa ur halsen på mig..
Och hon hittade inte venen eller vad det nu är första gången så hon stack mig TVÅ GÅNGER!!
Kommer få ett blåmärke :S

Fick också lyssna på bebbens hjärta..
Jag tyckte inte det var något speciellt men Nilsson stod bredvid, tittade på mig och lyssnade
alldeles tårögd.. Så söööt :)
Han är överlycklig kan jag ju säga.
Pulsen på barnet var UTMÄRKT och det var en livlig krabat som inte ville ligga stilla när vi skulle
lyssna så hon var tvungen att flytta på mikrofonen (eller vad det nu är) flera gånger..
Bebben ville inte vara stilla.. Som sagt, hyperaktiv unge..
Inte så kontigt att jag känner att det fladdrar i magen hela tiden.. hehe

Imorgon ska vi åka iväg och kika efter solglasögon och något coolt plagg ..
Samt en tröja till mig som jag kan ha på Nowas dop på lördag då jag inte har ett skit :P
Har ett par jeans jag kan ha.. Som jag fått låna..
Sen är det bara mjukisar .. SUCK.. ska försöka hitta nått imorgon ..

Nilsson har ögon inflamation.. haha..
Men det börjar se bättre ut.

Ikväll är det ju valborg.. Vad ska fröken hitta på ?
Ska vara hemma med syster och bara koppla av ..
Är seg efter solen idag .. Så vill bara vara..

Nej, nu ska jag lyssna klart på en låt med bror min.
Han tyckte den var bra..

James morrison feat Nelly furtado - Broken Strings.

TREVLIG VALBORG!!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0