trista underbara slappa dag


Idag är som alla andra dagar ..
Förutom att på papper så är jag nu ett år äldre.. 21 år gammal men känner mig som minst 25..


Just nu sitter jag hemma hos mamma & lyssnar på älsklingen och lella när dom sitter och leker
med små gubbar på golvet bredvid mig hihi.

Låter så härligt.. Underbart!
Barn är suveräna!

Huttie är på G hem med sin man sot och den minsta. Dom är och shoppar det sista inför dopet
på lördag. Kommer bli ett komplicerat dop..

3 flickor ska döpas varav en utav dom ska också vara fadder. haha..
Det hela är komplicerat men roligt. Annorlunda ska det vara!
Det tycker iaf jag!

Idag händer det inte så mkt.
Gubben min ska borra upp speglarna och sen så ska vi åka till affären och köpa något till
födelsedagsfikat. Ja, jag ska ha fika för att jag egentligen fyller år..
Jag firar det inte..
Men Lella förstår inte det och för hennes skull så har jag lite fika bara för att hon ska förstå att det är
självklart att man ska fira med kalas!

Hon väntar mest på att tårtan ska komma fram... Hon frågar mig hela tiden när jag fyller år..
Och hur många gånger jag än förklarar att jag fyller år hela dagen så förstår hon inte.
OM man fyller år ska man ha tårta och grattis! Säger hon bara ..
Så hon sitter och väntar på att den goda tårtan ska dyka upp...
Vi hade tagit med henne och handlat men eftersom min mamma har hennes bilbarnstol i sin bil
så är det liiiiiite svårt ..

Nej, nu ska jag glo lite på tv och vänta på resterande utav folket..

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Har tyvärr inte hunnit svara på dina frågor men nu har jag en stund över. Vi har en Brio Happy, en vagn jag kan rekommendera. Första gången man lyssnar på hjärtat är det ganska häftigt och väldigt mysigt. :) Jag var inte med på jätte många. Men de jag hann med var jag med på. Ha det bra :)

2009-04-21 @ 23:11:49
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0