hallå hejsan (:


Vad har ni för er denna underbart soliga dag (:

Börjar tröttna på hur svenskar (inklusive jag) alltid klagar på vädret ..
När det är varmt, så är det FÖR varmt och vi vill ha kylan tillbaka..
Men så fort det börjar bli kallt så vill vi ha värmen tillbaka ..
haha.. Vi folk är ju bra roliga ibland..*
Men höst, vinter och vår .. Är ju underbarast .. Sommar.. Not so much..
Det enda jag gillar med sommaren en svala sommarkvällar vid en öppen
brasa ute i skogen med en öl i handen (: haha..

Men det är ändå skönt att solen tittar fram. .Vill inte att det ska vara så imorgon
men det är mest för att mina solglasögon är trasiga och jag pallar inte köpa nya :P

Sitter och tittar på Ellen .. Skit program jag vet men äsch, känner mig lättroad idag (:

Har precis planerat nästa helg med Frugan.. Vi ska ha tjejkväll så vi ska KASTA ut
Patrik och Jonny efter middagen där så dom får åka till oss.. hehe..
LÄNGTAR SOM FAEN!!!

Det var snart ett år sedan vi hade tjej kväll..
Mycket kort hoppas jag blir av faktiskt (:

Hur som helst så håller jag på viker tvätt, ska ta en tur med dammsugaren, diska och sen
dra mig hem till Mor min..

Ska hämta lite höst/vinter kläder och lämna av lite sommar kläder (:

har inte så mkt mer att skriva just nu så ..
Tjillevippen (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0