Goddagens (:


Onsdag idag, lill lördag..
Vad händer hos er alla idag då?
blir det några heta fester ?

Själv så har man precis kommit hem från frugan..
Vi ska dit ikväll igen för att Beccas älskling ville så gärna träffa MIN älskling..hihi
Så vid 20.00 ska vi dit igen ..
Fick med mig en film därifrån, PS, I LOVE YOU.
Har velat se den hur länge som helst och sa till jonny att det är den ENDA
kärleksfilmen jag kan titta på frivilligt med honom.. Så det ser jag fram emot ikväll.
Vi ska ju också hyra en bra skräckis om vi hittar .. Längtar efter att få se en BRA
skräckfilm, men sverige har tydligen brist på det numera.. Bara att hålla tummarna..
Alla skräckfimer är ju egentligen skit så det är väl bara att blunda och peka..
Dom brukar oftast nästan ha samma handling så .. vad är skillnaden ?

Just nu är min pojke ute på parkeringen och ska fixa antennen på bilen..
Han köpte någon del till den som han ska löda fast eller så ..
Have no idea...
Sen efter det ska vi väl åka o handla något att äta..
Jag vill ha lasange :D så det blir det nog :D

Ska förbi mamma sen ikväll också och lämna sussies nyckel ..
Så förhoppningsvis blir vi inte så sena hos frugan..
Om vi är där vid halv åtta så hinner vi nog hem till mamma till 9 iaf..
*håller tummarna*
Mamma ska ju upp imorgon och jobba så ..

Imorgon ska fröken madeleine passa på att städa det sista medans pojken är
borta.. Han ska först till sin kära mamma och klippa sig och sedan
skjutsa sin syster till arlanda.. Det ger mig gått om tid att göra det extra fint här (:

Nej, ska ner en snabbis till pojken och röka .. Då får både han och jag
sällskap så (:

Funderar förresten på att sluta röka ..
Har så mkt planer för mig nu ..

Enda sen svaret så har jag varit så lättad och optimistisk ..
Känns som en helt ny början på mitt liv..
Så nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och ruska om mig själv...

Skriver nog några rader ikväll innan vi påbörjar våran myskväll (:

P.O.K på en stund (:


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0