small list

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Nyvaken men lycklig
Favoritgodis: CHOKLAD :D
Är det nåt du absolut inte äter: Lever..
Kläder just nu: Myskläder

Musik just nu: ingen, pojken tittar på AMFHV

Vad sa du senast: "din gam, du har nyss vaknat och proppar i dig nudlar?haha"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: no idea
Sommarplaner: nja, det är ju en bit kvar men vi ska ev utomlands samt till liseberg

Fisk eller badkruka: FISK .. älskar att bada jue (:
Hur många kuddar sover du med: från början 2 men den ena landar alltid på golvet
Favoritväder: tänk er en fin, solig vårdag
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: killen, hans verktygslåda, mobil

Spelar du nåt instrument: synth och bas (: (ett tag sen dock)

Morgon- eller nattmänniska: Morron- och nattmänniska! hehe
Sparare eller slösare: Slösare ibland och sparare ibland

Vem är viktigast för dig: Min fästman såklart
Bästa film: The girl next door( thrillern)
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, det är ju min älskling Jonny Nilsson
Har du några homosexuella vänner: Klart (:
Tror du på mirakel: Självklart

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, till en viss gräns

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, men ibland kan man bli kär i fel person

Hur många barn har/vill du ha: minst 4 (:
Bio eller promenad: Promenader, gärna i skogen

Är du kittlig: bara på ett ställe :D

Snarkar du : inte enligt killen .. eller frugan.. Andas så tyst så ..
Stjärntecken : Oxe
Rädd för insekter : För vissa kanske och äcklad för andra
Äckligaste insekten: natt fjärilen

Största svaghet : älsklingen
Det här är jag bra på: har många bra egenskaper (:
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja : röntgen syn hehe

Vad vill du jobba som : Socionom
Chips, morötter eller godis : Godis (:

Pizza eller hamburgare : Pizza
Skriver du dagbok : Jag bloggar och skriver i min "dagbok" hemma..

Har du någon flickvän/pojkvän : Min fästman (:
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans : Vill göra en till ja..

Stökigt eller välstädat : (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska mycket ordning och reda.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump : nja.. kanske inte .. men sky diving (:
Vad är du mest rädd för : finns mycket jag fruktar ..

Är du rädd för blod : ja .. haha mes javisst

Saltar du på maten : är rätt duktig på det ja ..
Gillar du att sjunga : när jag festar ja :P men har inte rösten för det
Anser du att du är stark : Jag är både svag och stark som människa och kvinna
Brukar du sola : hatar värme :P
Vad gör du om du får hicka : håller andan eller dricker vatten
Röker du : tyvärr ja . Men försöker sluta ..
Kaffe, te eller inget : Kaffe, kaffe, kaffe


Kommentarer
Postat av: Sessan ~ (Jenna)

Du har skrivit att den bästa filmen du sett är the girl next door, thrillern och inte komedin.



Jag kan inte hålla med dig om det iallafall. Jag var tvungen och kommentera om det, för jag har inte sett någon vidrigare film än den. Jag fick panik, började smått gråta och kunde inte ens se klart filmen. Den fick mig verkligen och må psykiskt dåligt. Har fortfarande inte riktigt sett klart den, har sett enstaka delar. Jag gick hela tiden ut och in från rummet, för jag pallade verkligen inte. Kommer nog aldrig se klart hela heller, snacka om att få en och må riktigt dåligt.

2008-11-10 @ 20:37:44
URL: http://ensessan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0