lördag


Lördag kväll .. Helt underbar slapp dag ..
Idag har vi inte gjort så mycket..

Tvättat sängkläder, dammat lite här o där.. Fått undan lite mer skit..
hehe, och så har jag kryssat för lite allt möjligt i Ikea katalogen hihi..

Igår hade vi det rätt kul, själv tvingade man upp frugan på dansgolvet stup i ett ..
sprang upp och ner.. Själv ville man ju hålla sig på nedre plan där MIN musik stil spelas..
Medans frugan ville vara på övre där hennes svensson musik spelades..
men det var rätt roligt ändå.. Sjöng/skrek mig hes hahahhaha (:

Blev hämtade av min ängel till pojkvän .. Så underbar han kan vara (:

Ska strax börja med maten och ja jag vet .. det är sent men vi har inte direkt varit hungriga så (:

Har en del goda nyheter på G ..

Kommer ev börja jobba på naturhistoriska .. Kvälls jobb..
och vi har sökt lägenhet i visättra .. vill egentligen inte bo där MEN .. det är första hands kontrakt
och jag hade inte tänkt att bo kvar där så himla länge iaf ..
skiter det sig så har vi ev en lägenhet på G i tullingeberg (:

nu ska jag dissa er och börja krydda köttet (:
Bjuder på en bild från igår kvällen (:





Hejs svejs grus och gnejs :D

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0