Fredag



Idag är yttligare en toppen dag (:
Humöret på topp..

Kan vara för att jag vaknade upp i en NYSTÄDAD lägenhet ..
Såååå mysigt (:

Annars har jag varit på fika i visättra och inte gjort så mkt mer idag ..
Ringde till Anna.. Och guess what .. ^^

SKA börja jobba på Naturhistoriska :) hehe..


Ska dit på tisdag och få en guidad tur (: Ska jobba nere i resturangen..
Det är extra men . chanserna är stora sa hon så (: TUMMEN UPP..
På tisdag ska jag även på möte med syon och prata om mina framtida studier..
Distans .. Ska börja jobba med mitt dröm jobb.. Det har jag bestämt mig för.. PUNKT SLUT!
Och för dom som inte vet vad det är .. Så är det barn.. hihi..
Sätt mig i ett rum med barn så ska ni få se en LYCKLIG madeleine :P

Nej, ska ställa mig och göra matlåda till killen :P
Så han har imorgon .. sen ska jag väl småplocka och diska lite .. hehe..

Men ha det gött sötnowsar (:


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0