Criminal minds och thé (:


Sitter här i soffan, men kudde, täcke och mitt favvo thé . Persian :)
Tittar på criminal minds och bara är mig själv ..

Huvudvärken som ständigt biter sig fast gick över en sväng nu med hjälp av 4 ibumetin..

Messar lite med pojken min som vanligt och bara allmänt saknat honom som jag brukar hihi

Imorgon är det upp tidigt för att tömma frys, kylskåp och skåpet ovanför kylskåpet ..
En gubbe kommer imorgon och ska byta ut frys och kylskåp (:
Nog för att vi inte kommer bo kvar här sålänge va men vi blir dom första som får utnyttja den HEHE

Promenaden idag var helt underbar. Perfekt väder att gå i och bara prata (:
Hittade en massa fina spår och till och med ett elljusspår .. Coolt va (:
Nu vet ni vart jag kommer spendera mina mornar :P
Och så träning på kvällen..

MÅSTE verkligen bli av med lite hull .. Känner mig bara mer och mer onöjd med min kropp
och jag måste bara sätta igång..

Blir en massa promenade framöver så det så (:

HITTADE MIN GRAN IDAG (:
Sa ju att jag skulle kika efter en gran och jag hittade den (:
Typ i min ögonhöjd så den är ju inte så stor.. Men lagom.
Jonny protesterade direkt och blev lite sur men .. det struntar jag i :P

Jaha, ska titta klart på Criminal Minds och sen plocka lite inför imorgon..
Han kommer imellan 7.30-16.00 ..
Pojken ska också till läkaren imorgon på hälsokoll..
kommer nog gå jätte bra .. hoppas jag .. är mer nervös än vad han är..
men liksom tänk om dom hittar något fel på han..
Okej, det finns ju lite fel på han .. men jag menade liksom fysiskt :P hahahah .. Just kidding..

Imorgon ska jag sluta röka.
Bestämde mig för att promt sluta imorgon .. Eftersom jag ska börja träna imorgon också ..
Kändes bra liksom.. hihi .. Framgångarna/nedgångarna kommer skrivas om här i bloggen
lite för att muntra upp er som försöker sluta också hehe (:

Anyway.. Vi får höras mera imorgon..

Criminal minds, duscha, småplock och sen nana kudden..
inte för att jag tror jag kommer somna men måste försöka ändra min dygns rytm ..

Hare gött tills vidare people (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0