protest a´la bailey!


Nu har man insett vad han är kappabel till när han är grinig.. haha

Vi försöker lära honom att inte tigga vid bordet .. Så igår sa jag till honom flera gånger och då
gick han över till husse för att testa lyckan där, men till hans missnöje så ignorerade han honom..
Då testade vi hos matte igen . men det gick ju inte.. Efter några gångers försök hos båda två
så blev han så grinig att han gick och kissade på sin filt i sängen och drog med filten tvärs över
vardagsrumms golvet! hahahaha. Är han charmig .. ? haha, gissa om vi hade svårt att hålla oss för skratt? hahaha

Han kan iaf SITT nu .. hehe, och skälla på kommando (: proffset (:
Han lär sig så jäkla fort lillen (:

Till husses glädje så har han börjat med något mer.. Nämligen dragkamp ..
Och Bailey har ju hittat mattes Tofflor ..Han får ju ha dom så det gör ju inget men det är nysaste favoriten
till leksak (: haha..

Ska försöka komma ihåg att lägga in alla bilder jag tagit på honom hihi..

Igår var vi på arlanda och hämtade upp Ciccis pojkvän Oskar.. Bailey och jag följde med och som
vanligt sov han hela vägen dit och hem hihi. Släppte ut honom för att kissa när vi släppte av dom
i älvsjö men då hade vi inte tid för då skulle vi hälsa på allt och alla som gick förbi ..

Efter det så åkte vi en sväng till farmor(jonnys mamma) och hälsade på .. Hon har ju katter va.
Och det var inte så populärt.. eller, han ville ju hälsa men katterna blev vett skrämda haha..

Dom tyckte Bailey var ful :( Jonnys mamma och "pappa" alltså .. katterna höll nog med hihi
Men han är vårat lilla charmtroll.. det skynkliga lilla charmtrollet ! Våran bebis hihi.

Idag kommer Becca och Patrik förbi för att se våran lilla voffsing också (:
Och imorgon ska vi till mormor(min mamma) och hälsa på ..
Jag och Bailey ska ju trots allt fira jul där så ..
Och han verkar ju inte direkt ha några problem med nytt folk kan jag ju säga..
Världens snällaste, goaste hund (:

Ska förresten ta toffeln ut arslet och skapa en egen blogg till Bailey (:
Vi har så många vänner nu han och jag, B.la Shar pei ägare så dom höll med om att det skulle vara
en rolig sak att göra! Rose-Marie hans.. Gammel mormor .. ( kennel ägaren ) skulle nog uppskatta det
också .. Hon tycker det alltid är lika kul när vi mailar och skickar bilder på sötnosen och berättar om hans
bravader här hemma..

Är för övrigt jätte lycklig över att han har anpassat sig så snabbt (:

nej, dags att ta en cigg och dricka upp kaffet (:
snart kommer ju vårat besök (:

Kram på er!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0