God morgon tullinge!


Bad frugan ringa mig och ställde mig och rökte, tittade ut och TA MIG FAEN det är vitt på backen.
Bara lite men ändå.. det har snöat lite iaf .. Kanske kommer det underbara vädret tillbaka.?!

Hold on, ska titta på smhi ;)

Just nu ser det ut såhär:
Tors: Regn 2+
Fre: Molnigt 2+
Lör: Molnigt 2+
Sön: Molnigt -2
Mån: Regn/soligt/mulet 5+

Glöm nu inte att dom uppdaterar sin sida 3 gånger per dygn.
Vill ni titta själv och läsa lite nyheter angående vädret? http://smhi.se

Haha, killen ligger och grymtar i sängen haha.

anyway, idag ska jag inte göra så mkt faktiskt.
Ska diska undan lite och dammsuga. Thats it.
Skulle tvättat idag men har ingen lust alls och det är ju inte PANIK heller så another day (:

fjärde december idag.. Fatta hur seg tiden går hahaha..
Nej, den går väl kanske fort ... dont know..

Pojken och jag ska ev åka och köpa kräftor idag.. vi blev så himla sugna på det ..
Så på söndag ska vi äta kräftor .. MUMS. hoppas bara att det finns kvar..
Jävla johan om det inte finns.. då jäklars!  Vi ska t.om passa på att spela lite bingolotto
i helgen ;)

Nej, ska dricka upp mitt thé och lata mig i soffan ihop krypt under pläden hihi

ha en fortsatt trevlig dag people

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0