söndag igen..


Hej hoppsan alla trogna läsare (:

Hure läget då?
med mig så är allt prima.
Sitter här hos mamma i vardagsrummet och tittar på min lättroade pojkvän
och lillebror som flyger små helikoptrar ..
Dom sitter o skrattar så fort dom krockar, mest är jag bara rädd att få
en som där i ansiktet ..

Vad gjorde jag o helgen då?
Jadu.,
Har haft en jävla massa sex men annars har det varit en lugn helg..
Var hos frugan och fikade igår, vilket var trevligt för henne har man ju inte
träffat på år och dar ..

Vi har tittar på resväskor men har bestämt oss för dom på citygross..
Men dom handlar vi strax innan vi åker för att annars står dom
bara o skräpar hemma..

Imorgon så har pojken delad tjänst då ska vi åka o titta
på kläder och bikini till mig.. Mina har tydligen blivit för små :S

Snart ska vi åka hem, eller först åka o handla skrivhäfte till mig
eftersom jag gav bort min helt nya fina till lillasyter ..

Nej, kom inte på vad jag skulle skriva men nu ska vi iaf röra på oss...
Kanske skriver en rad imorgon.

Ska förresten på arbetsintervju på onsdag så önska mig lycka
till om jag inte hinner skriva innan dess..

frugan., jag sökte till samma ställe som du nu, du vet vilket jag menar ;D
Hoppas dom hör av sig snart (:

Puss o kram

innan jag avslutar vill jag bara beklaga mig över att HÖSTEN ÄR HÄR!
Det här jävla vädret kan ju liksom bara betyda en sak..
Mörkare tider, kall luft och regn o rusk :S


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0