Kvalitetstid med mammsen (:


Idag har varit en bra dag om ni frågar mig,.
Gick visserligen o la mig sent och vaknade tidigt IGEN..
Igår sov jag bara 2 timmar och natten till idag sov jag iaf 5.. Förbättring javisst (:
Så vid strax innan tolv åkte jag till mamma. Pojken jobbade till halv sex imorse
så jag lät honom sova .. När jag kom till mamma var hon i full gång att
städa och fixa o trixa. Hjälpte henne att möblera och lite annat.
Min älskade brorsson Hampus var här o hälsa på och sen kom även mina
två brorsdöttrar Engla och Filippa.. Engla var ju som fastklistrad vid mig
FÖR FÖRSTA GÅNGEN.. Hon brukar annars ta avstånd ..

Vid halv tre kom min älskling förbi o fikade med mig, mamma, store och lillebror,
min storebrors fästmö och deras barn. Det var faktiskt för omväxlingens skull
trevligt tro det eller ej ..

När det var dagt för min sötnos att åka till jobbet så fick mamma ett ryck och
ville åka till ikea. Så dit bar det av för att sedan fönstershoppa skor
och annat.. Fick en jätte fin bikini och ett par shorts av mammsen (:

Självklart åt vi oss också feta på donken :$ men gott var det .. (: hihi

Så hela dagen har gått åt att BARA umgås med mamma.
Det har varit så jäkla skönt att inga ord kan beskriva hur mycket
jag ÄLSKAR att vara ensam med min mamma.

Nu sitter jag här i vardagsrummet, mamma ligger o snarkar tyst i sängen...
Måndag imorgon och då sätter jobb o annat igång..

Jonny slutar vid 01.00 och då kommer han o hämtar mig för att vi sen
ska åka hem o sooooova..
Är seg som fanken men ändå pigg som en lärka :S
Hur det nu kan gå ihop ..

Imorgon är han ledig och då ska vi åka bla till mitt jobb för att fixa ett par saker..
Sen ska pojken klippa sig också (:
Han vill ju se någorlunda skaplig ut på skallen antar jag väl :P

nej ni, nu är jag tom på tankar.., Åker nog förbi en sväng hos mamma imorgon och
då kanske jag är på lite mera skriv vänligt humör vetja :P


Puss och kram
SKUMBANAN*

ps.
nu är det bara 10 dagar kvar till hans semester börjar och 12 dagar kvar
tills våran UNDERBARA, EFTERLÄNGTADE resa till GREKLAND (: ds.

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0