första arbetsdagen


Hej hopp gummisnopp (:
Första arbetsdagen har passerat och det har gått skitbra.
Trivs jätte bra med dom som jobbar på våning 3 med mig (:
Vad har vi hittat på idag då?

Jadu, fikat en jäkla massa med personalen, spelat bingo, varit ute o
promenerat med gamlingarna, sjungit..

Rätt mycket men ändå väldigt lite..
Fanns många stunder då man bara satt på gumpen och gjorde ingenting..
Fanns inget att göra liksom..

Vad har och ska fröken annars göra idag?
Hon har som sagt jobbat, varit hos becca o hämtat kameran o fikat en snabbis.
Åkt hem till mamma där jag är nu. Ska vänta på att hon kommer hem
så vi kan fika innan jag sätter mig på bussen hem.
När jag kommer hem sen så ska hon storstäda..

Vad händer imorgon?
Imorgon så ska jag som sagt jobba..
Och så ska pojken komma förbi o ta rökpaus med mig (:
Han ska få se mig i mina fina arbetskläder. Är så jäkla söt i dom ska ni veta.
Får ha sånna här SCRUBS .. som det heter på engelska.. Minns inte vad det heter
på svenska så det får ni lista ut själva.. HAHA.. SÅ SÖÖÖT iaf (:

sen ska pojken hämta upp mig från jobbet och då ska vi åka o handla
resväskorna och hem o packa (:

Börjar du bli stressad o nervös inför resan?
Det kan man nog säga, dagen närmar sig i rask takt och det känns som om
jag knappt hinner med allt :S
Men allt löser sig i slutändan ska ni se (:

Dags att sluta skriva, gå ut o röka och vänta in mammsen som slutar nu,.
Kramar på er !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0