6 dagar kvar ;D


Lördags kväll och det enda som cirkulerar i mitt huvud är Grekland med pojken..
Längtar och ser fram emot det som FANKEN!!

6 snart 5 dagar kvar tills vi lyfter ..
herregud vad tiden rinner iväg..
Kan se oss sitta och lapa drinkar på stranden.. MYSIGT VÄRRE (:


Idag var jag o mamma på shopping tur (:
Fick köpt 2 par skor, 2 bikiniöverdelar och ett par badshorts och en t-shirt
till min älskling. Vi båda är jätte nöjda..
Och ett utav mina nya skor tycker faktiskt min pojke är porriga..
Varför? don´t know, men tycker han det ser porrigt ut på mig så är det bara kul.
Det är ett par vita höglackade skor men en döskalle på sidan. Skit cool!


Hur som helst så har jag nog aldrig insett hur bra jag passar i skor med klackar.
Får mil långa ben och ser skit bra ut.
Så mer sånna skor vetja ;D


Dagen har iaf varit hur underbar som helst. ÄLSKAR att umgås ensam med
min underbara mamma! inte för att jag får saker utan för hennes sällskap skull.
Hon är så lätt, pigg och skämtsam då . Hon ser ut att må toppen och det
gör mig så glad att se.


Ikväll händer det inte så värst mycket, är hos mamma en sväng nu men ska åka hem
snart. Ska bara utnyttja hennes badkar ;D
Ska hem o vika kläder sen ..
Sen bär det av att åka sista vändan med pojken också inatt, som moraliskt stöd.
Saknar ju honom för varje sekund som går när jag är utan honom..


Imorgon är han ledig och då bär det ju av till hans vänner en sväng.
Ska bli spännande och kul att se vad dom är för prickar ;D


Nej, badet skriker mitt namn så det är bara att tacka för mig vetja..
Ha det gött ;D


Vill först bara tillägga att ..

 JAG ÄLSKAR MIN CHARMIGA POJKVÄN (:


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0