5 timmar kvar

tills vi åker ifrån mamma och är påväg till Arlanda.
8 timmar kvar tills vi lyfter och är påväg till Grekland..

Nu sitter jag hos mamma, nybadad och halvpigg..
Jag o pojken tog ett långt, skummigt bad med en massa ljus o mys.
Och nu sitter jag här och tänkte skriva några rader innan jag ska måla naglarna
och krypa ner i sängen och sova några timmar.
Ska upp vid 3 igen så det känns lite meningslöst men ändå..

Allt är packat och klart in i minsta detalj.
Biljetter och pass är med så allt är bra..

Snart är vi påväg ner till Kos..
Ska bli RIKTIGT skönt för oss båda att komma bort ..

Har lånat en kamera som sagt så bilder kommer nog dyka upp
så fort vi kommer hem ska ni se.. (:

Nåja ska försöka få stressen och nervositeten att gå ner en smula
och strax krypa ner i en varm säng bredvid ponken min <3

Ha en trevlig vecka, för det kommer vi (:


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0