torsdagen är igång


Man är numera nucka och 20 år fyllda ..
Suck..

Är så jävla glad att måndagen är över och att det snart är helg..
Hatade Angelica o sötnosen för det dom gjorde mot mig på
morgonen .. Rosor, smycken .. USCHA

Men det är över..

Veckan har varit halvjobbig men har klarat mig igenom den iaf .. hihi
Besiktningen gick bra, bilen gick iaf igenom :P
Och Madeleine hade riktigt roligt igår..

Ni förstår, madeleine har mens.. Och när hon har mens.. Blir hon riktigt
kåt.. Och det fick stackars älsklingen erfara igår.. HAHA
Kåtade upp han till max.. Ville jue inte vara kåt själv :$

Måste planera helgen ..
Har inte känns så mycket för att skriva som ni kanske märkt
fastän det har hänt en masssssssssssa roliga saker jag vill berätta om ..
Så har jag ingen större lust att skriva.. Tyvärr..

Ska in i duschen o börja städa snart ..
JIPPI (:

Hakuna Matata*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0