Snart kväll

och dagen har ju gått hur fort som helst tycker jag ..
Ändå har man inte fått något gjort som vanligt haha
Har hunnit bada en gång och duscha en gång.. Varit ute en snabbis med jycken,
fikat två gånger hos mor och snackat skit med syster Jaze..

Spelat lite Guitar Hero också, vilket var nästan omöjligt med magen ivägen :S
Kunde inte ha guitarren för nära för då buffade och sparkade bebben på den
och det var lite svårt att koncentrera sig..

Om ca 3 timmar kommer jag och älsk vara påväg till Huddinge för att fika
hos Fanta och company .. Sen ska fröken få lite mat i magen, vad vet jag inte än ..
Sen är det sängen och natti natti..

Dagen har gått fort .. För fort ..

Nej, ett bad till kanske :P Har en bra bok jag läser medans jag ligger där i så ..
Fast å andra sidan så kommer unga mödrar snart ..
Kanske ska se det först ..

Ha det bra people!

kanske hinner med en rad till innan sängen kallar om inte så hörs vi imorgon :)


Tjingeling!

______________________________________________________________________________________


Liten uppdatering.. det är ju söndag idag .. Dvs inge unga mödrar .. Skit :P
Snacka lite skit med syster som är i grekland o sen badet :P


Kommentarer
Postat av: Tessan

Sv: vi fick ett brev hem ett tag efter vi fått barn med ett namn och telefon nummer vi skulle ringa och boka tid med för att skriva papper på att pappan är pappan. Så vi har den tiden idag. så har inte hunnit varit där än.. =)

2009-09-28 @ 11:48:20
URL: http://tjn.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0