MIN KVÄLL ÄR FÖRSTÖRD!!!


Hittar inte tröjan och snart är det dags :/
Är så jävla sur, irriterad och grinig nu !!!
Har bråkat med älsk och med syrran.. Allt för att jag är irriterad över en tröja ^^
Lite töntigt jag vet MEN VA FAN, DET ÄR MIN SVERIGE TRÖJA!!!

Jävla helvetes skit!!!
Har lagt ut bebbens svenska kläder iaf .. Något att titta och trösta mig med ..

irriterar mig på allt & alla just nu!!
Förstå hur jag kommer skrika till matchen nu ..
Är redan upp arbetat ju ..

usch.. Bailey kommer nog göra som sist ..
Springa ut i hallen och lägga sig hahaha
Han tyckte inte om när jag tittade på fotboll sist.. Skrek nog för mycket och det är han ju inte va vid så..


HA EN JÄVLA FIN KVÄLL!
Det hoppas jag att jag får, så fuck allt nu, SVERIGE NU TAR VI DOM !!!!!



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0