Längtar tills ikväll!


Kl 20.00.. Då jäklars ;)
Sverige-Ungern! VM KVAL!
Har varit nere på affären och köpt lite små godis, popcorn och Ramlösa Päron.
Kan man inte käka chips med dip & dricka öl så får man nöja sig med annat!

Längtar som fanken! Och jag hoppas för allt jag är värd att det går bra..
Vet inte vad jag tar mig till annars.. Kanske ska vara försiktig med att stressa upp mig för mkt bara..
Vill ju inte få värkar i förtid HAHA.

Nej, har varit nere på VI affären som sagt & sen tog jag en sväng till grannnen, dvs Mor min :P
Satt och drack kaffe och skrattade åt lillan när hon åt blåbärs yoghurt hihi, så söta miner ;)

Lille syrran låg o sov med pojken sin, vilken svikare :P Ville ju ta en cigg med henne & skvallra lite
men det sket sig..

Idag är för övrigt en bra dag för mig. Mår bra, har inte ont och än sålänge är bebben lugn..
Ska snart sätta på musik & sätta igång med städningen, måste bara låta lunchen sjunka ner
först. Har ingen lust att kräkas upp det hehe

Inte ett skit på tv heller, ovanligt? nee.. Bajs kanaler haha
Nej, vet ni vad .. Bjuder på en bild men sen så säger jag HEJ för mig ..
Skriver nog senare igen, några rader innan matchen kanske..

Ska bli mys att känna lukten av Cilit BANG! Älskar doften av rengöringsmedel!!!!

Nee, ha det gött people! Hoppas ni får en fin dag :)


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0