Har lika tråkigt som elin

OM MIG
1. vad heter du? Madeleine Sandra Linder Jacobsen
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nilsson i efternamn(snart så ;) )
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? No idea
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 1988
6. vart bor du? Huddinge komun, än sålänge iaf ..
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? Ett par
9. vart skulle du vilja bo? ute på landet men ändå nära till allt..
10. yrkesval? Vill utbilda mig till Förskolepedagog

UTSEENDE
1. hur lång är du? 167 typ
2. hur mycket väger du? Just nu ? 71 kg :( men ska ner till 50-55 efter bebben kommit
3. hårfärg och frisyr? Brunt, alltid uppsatt
4. ögonfärg? Skiftar men grön blåa mestadels
5. mest nöjd med? Mina ögon
6. minst nöjd med? Min rumpa
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? nix
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen & en tatuering
10. naglar: Långa omålade

FAVORITER
1. filmer? The girl next door ( thrillern )
2. låtar? Har ingen speciell..
3. årstider? Alla, men mest vår & höst!
4. mat/dryck? Oj, spagetti och köttfärssås/Öl eller kaffe :P
5. djur? Hundar såklart, Shar pei ska det vara! Eller bulldog hehe
6. färg? Gult & orange
7. parfym? Bondage
8. tv-program? CSI tror jag .. Och unga mödrar
9. sysselsättning? Umgås med familjen
10Plagg? bekväma

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen, mina är för små för tillfället :P
2. vad använder du just nu för skor? Bekväma.
3. favoritfärg på kläder? Orange och Gult
4. favoritmaterial på kläder? Spelar ingen roll så länge det är bekvämt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mysig stor kofta och varma leggings 
6. favoritaffärer? Har ingen :P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0 kr :P Handlar aldrig till mig sj..
8. favoritmärke(n)? Spelar ingen roll sålänge kvalitén är bra. 
9. vad har du för byxstorlek? Ingen aning..
10. vad har du för tröjstorlek? Gillar lite större plagg så 38 :)

BLANDAT
1. vad heter din mormor? Märta
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Ingen aning men förmodligen bajspåsar :P
¤ väska just nu? Massa skit bara ..
3. vad är du beroende av? Cigg och kärlek
4. vilket land kommer du i från? Född och uppväxt i Sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Sensitive
6. vad tror du på? Kärleken till min familj.
7. vilken religion tillhör du? ingen
8. vad köpte du senast? 2 st piggelin
9. har du nåt husdjur? En underbar vovve!
10. vad bor du i? lägenhet

PRYLAR:

plånbok: Svart med rosett från Accent tror jag ..
tandborste: Rosa/lila
smycken: Förlovningsring & örhängen
solglasögon: Dom gick sönder förra året & har inte köpt nya
underkläder: hotpants is the shit!
nagellack: olika, beror på humör. Just nu är dom naturliga

_____________________________________________________________________________________

Hallå hejsan igen.
Idag har man gjort nada.. Diskat bara..
Och kräkts upp maten.. Får typ inte behålla nått numera..
Har halsbränna igen men det får jag alltid på kvällarna.. Av någon anledning..
Sitter just nu och tittar på Simon & tomas på 3an
och sen blir det väl ett varmt bad innan man kryper ner i sängen & glor på tv.
Ska nog försöka få i mig någonting först..
Är hungrig..

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det finns inget som heter förskolepedagog. Det finns bara förskollärare. Haha.

2009-09-15 @ 09:57:32

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0