badet nästa, igen..


jäkla smärtor.. Blir ett varm bad till nu .. 3dje idag haha
Äsch, har en bra bok så .. Får tiden att gå lite dessutom..
Snart är klockan halv och då är det UNGA MÖDRAR! För idag är det måndag..
Inte söndag..

När pojken slutar idag ska vi till Robbans i Tumba :)
MAFFIG pizza here I come :)

Imorgon efter han slutat ska vi åka till media markt och köpa batteri till min andra tel
Min LG KS360



och till hans mobil. Sen ska vi en snabbis ner till hans pappa och hämta delar till vagnen och
kläder till bebben :) Kl 19 är det stor tvätt och lite sånt skit.

Dock får han inte vara ledig på onsdag :( suck .. Men han slutar runt 21.00 tiden så ..
Vad gör man ..

Tänkte jag skulle hinna lägga mig i ett bad men ser att klockan är för mkt..
Unga mödrar börjar ju snart.. Får stå ut med smärtan en stund till!

Appropå det .. Sökte på ordet smärta på Google och ni ska få se ett utav bild resultaten!
Jag skrattade nästan på mig! Mest för att jag och lille syrran diskuterat anal sex och killars
besatthet utav det .. Men ändå hahaha check it out så ses och hörs vi :)




Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Becca

Jäklar va du duschar/badar =O Haha. Snart kommer du se ut som ett russin =P Tänk positivt, snart är bebben ute och då kanske man slipper ditt klagande på all smärta =P Fast jag kanske inte ska säga så mycket, kommer nog klaga endel jag också. Haha. Vill att bebben ska titta ut nu =) Vill ju sitta barnvakt och träna lite på samma gång.

2009-09-29 @ 10:05:47
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0