Äventyr ikväll haha


Ikväll blir det äventyr.. För vad händer ikväll?
LÖNING :)
Och vad gör älsk och jag varje gång natten till löning?
DONKEN!!!! hahahaha
Fast har nästan nyss ätit så det blir nog bara en glass den här gången :P

Så strax innan 12 slaget åker vi och tankar bilen och drar till donken :)
Älsk måste iaf vara vaken till typ 2 för att han ska skörda sin ananas på Farmville(Facebook) *S*

Imorgon bitti är det besök till Ulla,våran BM igen.
Ska bli kul att se hur mycket jag gått upp den här gången..
Eller, kul och kul.. Får bara mer ångest nu för varje gång jag väger mig..
Sist vägde jag 71 kg.. HERREGUD! Undrar hur mycket jag väger nu.. 80? :S
Snart uppe i jonnys vikt .. Han väger liksom 78 ... KUL ^^ NOOOOOT !

Efter det ska vi snabbt till Ikea och handla täcke och sen hem igen.
Får nog släppa ut Haley extra tidigt imorgon. Hon ska kissa vid 9 men släpper ut henne vid 8 eftersom
vi ska vara hos Ulla kl 8.30.

Vad gör vi just nu då?
Jo, jonny spelar .. Och jag ska ta mig ett glas samarin.. Jävla halsbränna och inte släppa liksom .. suck.
Sen ska vi se om vi fått varmvattnet tillbaka för då blir en varm dusch för mig :)
Skulle badat med det är inte skönt att ligga i halv ljummet vatten kan jag lova..
Jag som är van vid skållat.. Suck :( Ledsen man blir att varmvattnet kommer och går såhär ..
Har varit så i 3 dagar nu .. Dags att ringa och klaga kanske?!

Nej ni, mitt äckliga glas med samarin väntar ... Ska ta några klunkar av det och sen avslagen cola för
att dämpa smaken .. HATE SAMARIN! Smakar ju URK!

Natti natti för er som ska sova & till er andra natt ugglor,

Tjingeling!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0