Älsk äntligen påväg hem!


:) äntligen äntligen!!

Ska möta upp han utanför garaget så vi kan åka direkt.
Älsk är lite orolig för mig eftersom jag har sammandragningar..
Men dom är inte regelbundna och dessutom håller dom bara i sig mellan en halv minut till en hel.
NOT 2 WORRY!

Promenaden var kall och tråkig. Kände mig yr medans jag gick plus att det gjorde ont.
Den enda nytta promenaden gjorde var att ryggvärken blev värre ^^

Hinner nog inte med en varmdusch men ska börja göra mig i ordning så jag är klar.
Ju mer jag promenerar och rör på mig desstu fortare kanske den stora dagen kommer ;)

Älsk kommer snart och då måste jag ju vara klar.

Media markt först, donken för mat och ner till hans pappa för att hämta lite skit innan
vi kan åka hem och tvätta. Något jag INTE ser fram emot :P
Men det måste göras så .. Why not..

Fika med mamma vid 22 tiden. Hon ringde och berättade att hon faktiskt hade köpt kaffe och lite sånt..
Sa hon.. Undrar vad "lite sånt" är för nått?

Men nu dags för att fixa sig var det ju ;)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0