snabb uppdatering


innan jag drar ut med jyckarna.
Först ska jag släppa ut lill skiten på tomten så hon får tissa innan hennes husse kommer.
Ska passa på att slänga in lite bebis kläder i mammas tvätt maskin.
Sen medans det tvättas ska jag ut med min egen jycke på en kortis, blir nog bara en snabbis
ner till ängarna. Sen ska tvätten hängas upp, ska fika med bror och sen
hem för att fortsätta diska och äta.

Låter väl som en kul dag ^^
Ska småplocka lite och sortera tvätten då vi har tvättstugan i 6 timmar på lördag
plus att vi har grovtvätten :)

Älsk är ledig från lördag-söndag så vi får hoppas att han lyfter ett finger eller två och hjälper till också :)

Idag är min rygg helt ok. Är nog för att jag vilat rätt mycket.

Nej, dags för turen med jyckarna :P

Hare bra så hörs vi senare !

Tjingeling

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0