idag har INTE

varit rolig..

Har haft min satans bäckenproblem som bara bråkat med mig hela jävla dagen!
Igår var det lugnt, men idag ...
Har knappt kunnat gå för att jag haft så ont i ryggslutet. Hela satans ryggslutet,
svanskotan, svanken .. ÅÅÅÅÅÅÅ! Dör!
Det trycker och gör så jäkla ont!
Hatar att känna mig så här invalid, kan knappt gå, mycket mindre diska eller städa..
Hatar att känna mig såhär.. Vill göra allt.. Så det blir klart någongång..
Har badat 4 gånger idag men inte tusan gick det över!
Panodil är min bästa vän men inte idag för då har det fasiken inte hjälpt!

Är så jävla tacksam över att älsk började senare idag.
Så han har varit nere med mig hos Haley hela dagen och hjälpt till med henne.
Så satan i gatan skönt!

Gick igenom alla kläder vi fick utav jonnys pappa och dom.
MYCKET kläder.. Och allt förutom 5 par byxor, 2 dregel klappar (hakklappar),
ett par strumpor och en t-shirt var stora storlekar..
Och massa pojkkläder..
Så får vi en pojke så är jag garderad ett bra tag!
Fast det är jag ju ifall vi får en tös med så.. Bra med syskonbarn vettni ;)

Just nu tittar jag på Just like heaven som nyss börjat på 5an och ska käka
rostade mackor med apelsin marmelad och dricka en kopp silverthé för att värma upp mig lite.

Idag slutar älsk inte först vid 01..
Men men ..

Imorgon ska jag upp kl 06.45 för att möta mamma så hon kommer in i tvättstugan.
Sen ska vi åka och storhandla och stortvätta hela satans dagen :P
Nee, men halva :P

Älsk är som sagt ledig fram tills måndag.. TACKA GUD FÖR DET!
Ska sexa hela helgen så ungen ploppar :P hahahahaha!
Inte inatt.. Har för ont.. Fast om älsk får för sig nått tackar jag nog inte nej ..

Nee, thé vattnet är nog kallt och mackorna med haha

Hörs imorgon mitt i vimmlet :P

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0