Hur känns allt nu då?


med att ha blivit mamma och allt..
Det känns underbart!
Har lillan för mig själv om dagarna och då passar jag på att sjunga och "leka" med henne.
Dvs att jag sitter och slår ihop hennes fötter och klappar hennes händer och sjunger :P
Sen får hon också sitta i stolen och titta på sina leksaker.
Just nu sitter hon i bilbarnstolen (som nästan är fullt liggläge på och hon sitter högst i 10 min)
då vi inte fått babysittern än men hon sitter bra i den och bailey sitter gärna bredvid och
vill vara med i leken :)



Har lärt mig att min tös är en tv gluttare! Hittar hon tvn så ligger hon gärna och kikar ett tag hehe
Har börjat lägga henne på mage också och det är väl inte så jätte populärt beroende på humör.
Men jäklars vad stark hon är i naken och hon försöker redan rulla runt :)

Hennes tänder har börjat komma ut nu.. Ammar jag på högra tutten så ligger hon och små tuggar
på min bröstvårta och det är inte skönt!

Annars så rullar livet på..
Kan skita, pissa och så normalt. Det gör inte ont längre och bristningarna har nog läkt.
Har slutat blöda nu så nu är det mest bara typ flytningar ..
SKÖNT för snart får jag bada !!

Vill ha sex.. Vi var nära inatt men det blev inte så ..
Pojken min vågade inte haha
Dessutom måste vi ju använda kondom för minska infektions risken .. MEN
fröken tål ju inte kondom.. Förmodligen är det glidmedlet.. Och glidmedel måste vi ha
just för att slemhinnorna blir torra och så efter förlossning .. Så det sket sig.. SUCK..

Just nu sover lilla Leah, hon har varit sååååå övertrött men vägrat sova.. Men så fort
jag satte på henne overallen och mössan i vagnen däckade hon ordentligt HAHA
Härlig unge det där haha

Nej, ska dricka min julmust, planera julen och bara njuuuuta av ..
Att vara ensam? nee, njuter faktiskt inte .. Vill att hon ska vakna :P

Vi ska ut en promenad sen också med Bailey. Kanske stöter på becca ute då
för dom ska hit vid 15. Men vi får se :)

Ha det bra nu :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0