Hjärtat mitt


Nu tycker mamma att du ska komma ut..
Du är redo nu, mer än plopp klar..

Mamma har ont när du rör på dig.
Det skär, bränns och svider när du gör sånna dumheter i magne på mammsen :(

Det är dags nu, du har samlat krafterna tillräckligt länge nu & du ligger redo i fix.
Klar att komma ut, så varför gör du inte det?

Mamma är less på sin mage, sina krämpor och denna ständiga väntan.
Sängen din är klar, den står bäddad och fin och väntar.
Vagnen är tvättad och klar.
Dina små kläder ligger i byrån och väntar på att få användas.

Alla väntar med spänning för att få se vad du är för filur.
Är du en söt liten prinsessa eller en tuff liten prins?

Vill ju ha dig med mig på lördag så du får se din första fotbolls match på tv med mamma.
I dina coola sverige kläder mamma köpt till dig för att stötta landslaget.
Det är ju trots allt en viktig match..
Sverige-Danmark.. OCH det är VM-kval..

Kom ut nu, så mammsen få börja njuta av tiden med dig.
Pilla på dina små tår och fingrar, lukta på din bebis lukt och klappa dig på rumpan.
Mysa med dig när du gottar dig från mammas tutte..

Hjärtat mitt, skrutten, plutten och mammas lilla fis..

Det är dags.
Kom ut och förgyll  din pappas & mitt liv!

Vi vill ha dig här!

Kommentarer
Postat av: Katt

Så otroligt underbart skrivet!

Jag vet att det känns jättejobbigt nu, men snart snart snart så kommer lillplutten ut ska du se. Vi hejar på allihop, skulle jag tro :)

Kram!

2009-10-07 @ 15:41:03
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0