GOD MORGON!

                      
                 

Uppe med tuppen, har varit nere och mött mamma med nycklarna så hon kunde
börja tvätta lite skit i grovtvätten som vi delar på idag. Så skönt att man har den från
07-22.. All tid i världen liksom.. Våran vanliga tvätt tid börjar kl 13 och slutar 17.
Men å andra sidan så har vi 4 maskiner, två torktummlare, två torkskåp &
en manglare :P Rena rama lyxet ju!
Tror ni vi hinner tvätta alla kläder? tvättar ju åt mamma med så har 5 blåa ikea kassar som
ska tvättas plus en tvättkorg (men den ska tvättas i grovtvätten, bara handdukar & sängkläder)

Igår kom ett speciellt(dock tycker jag inte om honom) program på tv.
Mr Bean firar jul. Och har sett julreklam ute när vi åkt bil, hört julmusik..
Och nu är det ännu en serie som visar att dom ska fira jul.
JAG VILL JAG MED!!!!   *suck*

Anyway.. Funderar på när jag ska väcka gubben.. Vet inte när han gick och lade sig
men tror det var vid 5.. NOT MY PROBLEM!
Han visste att vi skulle upp tidigt och storhandla..
Det var ju han som föreslog det ^^ SÅ att vi skulle hinna det innan vi tvättade och så..

HELG nu.. Så skönt för för en gång skull är kl efter 7 och det är inte ett knyst utifrån.
Inga som river,bygger eller låter. Helt knäpptyst..
MYS!  Sitter med en kopp thé och glor på tv. Finns typ nada att titta på men vad gör man ..

Nej, ska försöka logga in på FB igen.. Strul nät :(

Skriver en sväng sen så ni får veta hur och när mina planer gick i krash :P

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0