dusch?


Nu drar pojken till jobbet igen, tjurig för att jag bad honom gå ut med hunden innan ^^
Lillan powernapar bara så hon är vaken igen ..

Jag ska försöka komma in i duschen och sen dra ner till syster ..
Så lillan somnar i vagnen & sover ordentligt ett tag..
If im lucky :P

Rätt mysigt ändå när hon är vaken, dock inte när hon har magknip & bara skriker ..
Nu ligger hon & skiter hör jag HAHA
Blöjbyte? haha

Nej, får väl bara tvätta håret över badkarskanten. Det går snabbt & börjar hon skrika så
vet ju jag att jag snart är klar ändå så ..

Bra plan ..
Tvätta håret, byta blöja, klä på lill skiten och ner i vagnen & ut.
Sen fika hos syster :)

Dags att sätta planen i verk innan hon skriker för fartranden hon lämnat i blöjan :P

Tjingeling

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0